فن و مشاهير

طليقة تامر عاشور تكشف حقيقة عودتهما إلى الحياة الزوجية

أجرت سمر أبو شقة، طليقة الفنان تامر عاشور حواراً مع جمهورها عبر خاصية القصص المصورة الملحقة بحسابها الخاص في “إنستغرام”، كشفت من خلاله تفاصيل جديدة خاصة بحياتها وحياة ابنتها بعد انفصالها عن تامر، موضحة أنه يحرص على التواصل مع ابنتهما.

وأجابت سمر على أسئلة متابعيها، حيث ردّت على أحد المتابعين الذي سألها عن إمكانية عودة الحياة الزوجية بينها وبين تامر، قائلةً: “مفيش احتمال إني أرجع لتامر عاشور، وجالي وقت مكنتش قادرة أسمع أغانيه، بس بسمعه عادي دلوقتي وخصوصاً إن “أيام” بنتي بتطلب تسمعه”.

وعن تواصل تامر مع ابنته “أيام”، قالت طليقته: “أيام بنتي عندها خمس سنين وبتشوف تامر والدها وبياخدها، ومتجوزتش بعد تامر ولا ارتبطت، وإحنا فضلنا متجوزين خمس سنين، اللي بيخلي الست تقرر إنها مترجعش للشخص، لما المشاعر بتتغير والوعود بتتكسر”.

وعن الأغنية التي تفضلها لطليقها تامر عاشور، قالت: “بحب جداً لتامر عاشور أغنية “قولوله سماح”، لأنها اتعملت وأنا حامل في أيام بنتي، وكانت في ألبوم اسمه أيام فبحبها أكتر منكوا كلكوا”.

وعن حفل “ليلة الدموع” الذي شارك فيه تامر أخيراً، قالت سمر أبو شقة: “تامر عاشور هيفضل بابا أيام لطول العمر وأي نجاح له يُنسب لبنتي وهيضيف ليها قدام، أنا وهو لو اختلفنا فده مش معناه بقينا أعداء، وبالصدفة كنت سهرانة مع صحابي وبنشوف هنشغل إيه قولنا هنشغل “ليلة الدموع”، وطلعت حلوة جداً وشوفت كل الفقرات، وصوّرت فقرة تامر عاشور زي باقي الفقرات مش أكتر”.

وكانت سمر أبو شقة قد أعلنت انفصالها عن تامر عاشور في حزيران الماضي، حيث قالت: “تم الطلاق بشكل رسمي”، وأكدت أنها تكنُّ له كل الاحترام والتقدير، متمنيةً له التوفيق والنجاح في حياته.

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى